Αποκτήστε όλες εκείνες τις απαραίτητες γνώσεις για να διακοσμήσετε βιτρίνες και καταστήματα, με πιο ελκυστικό και πρωτότυπο τρόπο και αυξήστε κατακόρυφα τις πωλήσεις σας.
Γνωρίστε τα εργαλεία για να δημιουρήσετε καλαίσθητες βιτρίνες και ανακαλύψτε πώς αυτές μπορούν να προσελκύσουν νέους πελάτες.
Μάθετε, από καταξιωμένους εισηγητές του χώρου με διεθνή εμπειρία, πώς να προβάλλετε τα προϊόντα σας με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτυπώνονται στη μνήμη των καταναλωτών, οδηγώντας τους «αυτόματα» στη διαδικασία της αγοράς.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις στο χώρο της υπόδησης και της ένδυσης, σε υπεύθυνους και πωλητές καταστημάτων χονδρικής και λιανικής ειδών σπιτιού, καλλυντικών, επίπλων, αξεσουάρ κλπ., που επιθυμούν περαιτέρω εξειδίκευση στο αντικείμενο της διακόσμησης σε βιτρίνες και καταστήματα, με σκοπό την αύξηση των πωλήσεών τους. Απευθύνεται επίσης σε διακοσμητές και σε νέους που θα ήθελαν να δραστηριοποιηθούν επαγγελματικά στον δημιουργικό χώρο του visual merchandising.

Περιεχόμενα:

  • Ορισμός, ρόλος, σημασία του visual merchandising
  • Αρχές marketing , visual merchandise, το προϊόν, η σημασία του στην ανάλυση και κατανόηση του προφίλ της επιχείρησης, τυπολογίες επιχειρήσεων, ανάλυση και δημιουργία πελατειακού προφίλ, πως ορίζεται το Τarget Group, ταυτότητα και προσαρμογή στο διαδίκτυο, έρευνα αγοράς, ανάλυση τάσεων, fashion bloggers & cool hunters
  • Ιδιότητες της ανθρώπινης όρασης, φως, αναλογίες, προοπτική
  • Βασικές αρχές visual merchandise
  • Αρχές οριζόντιας & κάθετης σύνθεσης, σημεία οπτικού ενδιαφέροντος, πυραμίδα, αρμονία – συμμετρία, επανάληψη – ρυθμός, διάταξη & ομαδοποίηση αγαθών, η οπτική αφήγηση μιας ιδέας, χρωματολογία – χαρακτηριστικά, ιδιότητες, ψυχολογία, συνδυασμοί, χρήση γραφικών
  • Εργαλεία κατανόησης & αποτύπωσης βιτρίνας & εσωτερικών χώρων, φωτογραφία, σχέδιο, κατόψεις
  • Εργαλεία, υλικά, υφές, moodboards
  • Props: Τί είναι, ο ρόλος τους στην βιτρίνα
  • Χρονοδιάγραμμα βιτρίνας, κάθε πότε αλλάζει μια βιτρίνα, κύριες θεματικές
  • Φαντασία, ενημέρωση, πρωτοτυπία, ιστορία του design & της μόδας
  • Πρακτική εφαρμογή του visual merchandising με πραγματικά παραδείγματα
  • Οργάνωση, προετοιμασία, υλοποίηση, δοκιμή, ανάλυση – συμπεράσματα
  • Εξατομικευμένη συμβουλευτική Διακόσμησης

Διάρκεια σεμιναρίου: 12 διδακτικές ώρες
Κόστος σεμιναρίου: 100€* ανά συμμετοχή

*Παρέχονται ειδικές εκπτώσεις 10%: Σε ανέργους, σε ομαδικές εγγραφές άνω των τριών ατόμων και σε όσους καταβάλουν τουλάχιστον 50% της συμμετοχής, τρεις εβδομάδες πριν από την έναρξη του σεμιναρίου
*Οι εκπτώσεις δεν παρέχονται αθροιστικά

Ημερομηνίες διεξαγωγής:  Τετάρτη  11/11, 18/11 και 25/11 και ώρα 17:00μμ - 20:15μμ

Χώρος υλοποίησης: Ικάρου και Αρχιμήδους 1, Αλικαρνασός

Εισηγήτρια:

Η εικαστικός Χριστίνα Χατζηντεβέ είναι Πτυχιούχος της Ανώτατης Σχολή Καλών Τεχνών Ουτρέχτης της Ολλανδίας στην Ζωγραφική (ΒΑ in Visual Arts and Design, Utrecht School of Arts).  Έχει ολοκληρώσει κύκλο σεμιναρίων ''Αrt Therapy'' στην Αθήνα και ''Αrt Management for artists'' στην Ουτρέχτη. Έχει στο ενεργητικό της ατομικές και ομαδικές εκθέσεις σε Ελλάδα, Ολλανδία, Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία και Ην.Βασίλειο, ενώ έργα της έχουν συμπεριληφθεί σε καταλόγους τέχνης τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Είναι μέλος του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος. Παράλληλα με την καλλιτεχνική της δραστηριότητα,  είναι Σύμβουλος Διακόσμησης και από το 2017 ασχολείται με την Εκπαίδευση Ενηλίκων.

Επικοινωνία:
Πληροφορίες στο Κ.Ε.Κ. του Επιμελητηρίου Ηρακλείου - Κορωναίου 9, τηλ. 2810-302730, φαξ 2810-227189, info@katartisi.gr από 08:00 έως 15:00 και αιτήσεις στην ιστοσελίδα: www.katartisi.gr

Πολιτική Cookies