Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και μη του τουρισμού καθώς και σεε εργαζόμενους που εργάζονται είδη στο συγκεκριμένο τμήμα ή που πρόκειται να εργαστούν.
Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι ο εργαζόμενος να αποκτήσει μια σωστή και ολοκληρωμένη εικόνα για τους τρόπους σερβιρίσματος, συμπεριφοράς, διαχείρισης και λειτουργίας του τμήματος.
Θα αποκτήσει γνώσεις όπου θα τον βοηθήσουν να καταλάβει γιατί δεν είναι ένα απλό τμήμα το Room service αλλά και δεξιότητες ώστε να φτάσει στο μέγιστο δυνατό τις ικανότητες του στο service. Εξέλιξη και φιλοσοφία του σωστού service.
Ενότητες σεμιναρίου
- Τι είναι το Room Service
- σωστή εξυπηρέτηση,
- εξοπλισμός και σωστή λειτουργία.
- Λόγοι για τους οποίους (δεν, και) προτιμάται και η συγκεκριμένη υπηρεσία.
- Το ανθρώπινο δυναμικό και ο ρόλος του.
- Η Επικοινωνία και η δυναμική της.
- Mise n place και παραγγελιοληψία.
- 3 ζώνες εξυπηρέτησης και Μenu τμήματος.
- Άνοιγμα και κλείσιμο τμήματος.
Χρόνος διεξαγωγής: 15 διδακτικές ώρες Πέμπτη 27/01/2022 17:30-21:45, Παρασκευή 28/01/2022 17:30-21:45 και Σάββατο 29/01/2022 10:00-14:15
Κόστος προγράμματος: 90€ ανά συμμετοχή.
*Παρέχονται ειδικές εκπτώσεις 10%: σε ανέργους,AMEA, φοιτητές, ομαδικές εγγραφές τριών ατόμων, επιχειρήσεις και σε προεξόφληση σεμιναρίου 2 εβδομάδες πριν την έναρξη.
Πληροφορίες: 08:00 έως 15:00 μ.μ. και αιτήσεις στην ιστοσελίδα: www.katartisi.gr
Χώρος διεξαγωγής: Ικάρου και Αρχιμήδους 1 Νέα Αλικαρνασσός.
Εισηγητής: Ο Καρακωνσταντάκης Δημήτριος με επαγγελματική εμπειρία ως Assistant F&B Manager (Amirandes, Grecotel 5 star luxury resort&spa) αλλά και εκπαιδευτική τα τελευταία χρόνια σε διάφορα Ι.Ι.Ε.Κ.
Είναι πτυχιούχος του Οργανισμού τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, κάτοχος WSET LEVEL 1,2 AWARD IN WINES QCF & Certificate Μοdern Sommelier και έχει πιστοποίηση στις αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων.