Σκοπός:  του σεμιναρίου είναι  η παρουσίαση και ενημέρωση μεθοδολογιών  και τεχνολογίας στην οργάνωση αποθήκης και της διανομής  των επιχειρήσεων καθώς και την σχέση του Logistics με τα υπόλοιπα τμήματα της επιχείρησης. Παρουσιάζει τον νέο ρόλο του logistician όπως απαιτεί η νέα πραγματικότητα στις επιχειρήσεις , τονίζοντας τα χαρακτηριστικά και τις γνώσεις του επαγγελματικού ρόλου του.

 

Απευθύνεται: σε στελέχη logistics,  στελεχιακό προσωπικό μεταφορικών γραφείων   και υπεύθυνους  αποθηκών, στο  προσωπικό της αποθήκης και της διανομής, χειριστές Κλαρκ ή ηλεκτροκίνητων μηχανημάτων , σε  στελέχη πληροφορικής, προμηθειών ,πωλήσεων  σε όσους κρίνουν την αναγκαιότητας κατανόησης της αλληλεπίδρασης της διαχείρισης αποθεμάτων και λειτουργίας της αποθήκης  σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης.

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα μπορούν να κατανοήσουν τις οργανωτικές δομές μιας σύγχρονης ολοκληρωμένης επιχειρηματικής (αποθηκευτικής) μονάδας, να κατανοήσουν το σημαντικό ρόλο της αποθήκης και της διανομής  και πόσο επιδρά στην εξυπηρέτηση των πελατών και στα οικονομικά κεφάλαια της εταιρείας στην όποια εργάζονται, θα έχουν την δυνατότητα να ενημερωθούν στις νέες τεχνολογίες και να παρακολουθήσου νέες πρακτικές άλλων επιχειρήσεων, να ταξινομούν σωστά τα αποθέματα και ανά κατανοήσουν την δυναμική τους, να ενισχύσουν τον ρόλο του οδηγού μεταφορέα.

Ακόμα θα μπορούν να ενημερώσουν τον νέο ρόλο και τη νέα θέση του logistician στην αγορά και επιχειρηματική δράση τις ειδικές γνώσεις που πρέπει να κατέχει προκειμένου να κάνει την εργασία γρήγορα και αποτελεσματικά τις βασικές έννοιες  που αφορούν το  γνωστικό  αντικείμενο  των Logistics μέσα από την εφαρμογή τους σε αποθηκευτικούς χώρους. (επικοινωνία , ομαδικότητα και ηγεσία) και τη γνωριμία με μια σύγχρονη αποθήκη.

ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τα οφέλη για την επιχείρηση είναι: η ενημέρωση του νέου ρόλου του logistician και την ομαλή προσαρμογή του στην εταιρεία, η αναβάθμιση των στελεχών και εργαζόμενων σε όλα τα επίπεδα, πωλήσεων αποθήκης, προμηθειών και διακίνησης, η κατανόηση των logistics και ενημέρωση νέων τεχνολογιών με στόχο την αποδοτικότερη και βέλτιστη λειτουργία της επιχείρησης η δυνατότητα εξεύρεσης λύσεων σε θέματα οργάνωσης και λειτουργίας αποθήκης και η υπενθύμιση του σημαντικού παράγοντα ΑΣΦΑΛΕΙΑ σε ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα.

Ενότητες:

  • Τι είναι logistics Οργάνωση Logistics Επιχειρήσεων
  • ΗΓΕΣΙΑ , ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαχείρηση αποθεμάτων, τεχνικές διαχείρισης παραλαβών, αποθήκευσης, συλλογών, αποστολών, απογραφής αγορών-προμηθειών
  • Χωροδιάταξη με ABC ανάλυση.

Διάρκεια σεμιναρίου: 23 διδακτικές ώρες, Σάββατο 14/11 (09 00πμ-13.00μμ),  Δευτέρα 16/11 (17.30μμ-20.00μμ), Σάββατο 21/11 (09 00πμ-13.00μμ), Δευτέρα 23/11 (17.30μμ-20.00μμ), Σάββατο 28/11 (09 00πμ-12.15μμ),  Δευτέρα 31/11 (14.00μμ-16.15μμ),

Χώρος υλοποίησης: Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν, στην Νέα Αλικαρνασσό Ικάρου και Αρχιμήδους 1. Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Στο τέλος του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Δικαίωμα συμμετοχής: 150€ ανά συμμετοχή, το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί από την εισφορά του 0,24 (ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΛΑΕΚ ΤΟΥ ΟΑΕΔ) από τις επιχειρήσεις.

Εισηγητής: Ο κος Κανακαράκης Νεκτάριος
Διετέλεσε υπεύθυνος Logistics της ΑΡΙΑΔΝΗ ΑΕΒΕ, μιας εκ των μεγαλυτέρων υπερσύγχρονων αποθηκευτικών εγκαταστάσεων ξηρού και ψυχομένου φορτίου στην Κρήτη. Είναι επίσης Πρόεδρος ΔΣ της Κρητικής Εταιρίας Logistics. Έχει σπουδάσει οικονομικά και έχει παρακολουθήσει μακροχρόνια μεταπτυχιακά προγράμματα στην Δ/ση Επιχειρήσεων και logistics Management.Κάτοχος πτυχίων ΜICROSOFT, διαθέτει τεράστια επαγγελματική εμπειρία σε θέματα διαχείρισης logistics στην αποθήκευση και στην βέλτιστη περισυλλογή παραγγελιών-ανατροφοδοσιών. Έχει εργασθεί σε διευθυντικές θέσεις εμπορικών εταιρειών στο Ηράκλειο. Είναι συνεργαζόμενο μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Logistics και εισηγητής σε ημερίδες Logistics στην Ελλάδα.

Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις

  • Πως μπορώ να πληρώσω για τα σεμινάρια; +

    Οι πληρωμές Μπορούν να πραγματοποιηθούν με τέσσερις διαφορετικούς τρόπους :

    1. Online μέσα από την σελίδα του σεμιναρίου, όπου θα βρείτε το σχετικό κουμπί πληρωμής στο τέλος της περιγραφής κάθε σεμιναρίου.
    2. Με κατάθεση στον λογαριασμό του ΚΕΚ στην παγκρήτια τράπεζα με στοιχεία:
      Τράπεζα: ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
      Δικαιούχος: ΚΕΚ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ
      ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 1100043-3
      ΙΒΑΝ: GR 6708700970000000011000433
    3. Επιτόπου στα γραφεία της γραμματείας του ΚΕΚ με μετρητά στην οδό Κορωναίου 9 στο κέντρο του Ηρακλείου.
    4. Επιτόπου στα γραφεία της γραμματείας ΚΕΚ με ή Χρεωστική/Πιστωτική στην οδό Κορωναίου 9 στο κέντρο του Ηρακλείου.
  • Πότε πρέπει να πληρώσω για το σεμινάριο; +

    Η πληρωμή του δικαιώματος συμμετοχής στο σεμινάριο πρέπει να γίνει το αργότερο 4 μέρες πριν την έναρξη του. Σε κάθε περίπτωση η διασφάλιση της συμμετοχής δεν κατοχυρώνεται από την απλή εγγραφή αλλά με την πληρωμή του δικαιώματος συμμετοχής –διδάκτρου-.
  • Πως μπορώ να ενημερώνομαι για σεμινάρια? +

  • Είμαι εισηγητής πως μπορώ να κάνω αίτηση για συνεργασία με την σχολή σας? +

    Αν είστε εισηγητής μπορείτε να πατήσετε εδώ και να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας για συνεργασία.
  • Που διεξάγονται τα Σεμινάρια; +

    Οι αίθουσες υλοποίησης των Σεμιναρίων βρίσκονται στην Νέα Αλικαρνασσό, Ικάρου & Αρχιμήδους 1. Η Γραμματεία του ΚΕΚ όπου πραγματοποιούνται οι εγγραφές βρίσκεται εντός του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, Κορωναίου 9.
  • Με το πέρας του σεμιναρίου παίρνω πιστοποίηση; +

    Με το πέρας του σεμιναρίου παίρνετε βεβαίωση παρακολούθησης.
  • Ενδιαφέρομαι για ένα Σεμινάριο αλλά οι ημερομηνίες έχουν οριστεί με τον όρο "Επαναλαμβανόμενα Τμήματα". Τι σημαίνει αυτό? +

    Τα "Επαναλαμβανόμενα Τμήματα" είναι σεμινάρια τα οποία επαναλαμβάνονται κατά τακτά χρονικά διαστήματα. Η ημερομηνία διεξαγωγής και έναρξης ανακοινώνεται συνήθως 2 μήνες πριν την έναρξή. Αν θέλετε να ενημερώνεστε αμέσως μόλις οριστεί ημερομηνία διεξαγωγής μπορείτε να συμπληρώσετε την online αίτηση που υπάρχει αναρτημένη ώστε να σας καλέσουν από την γραμματεία για να σας ενημερώσουν μόλις οριστεί ημερομηνία διεξαγωγής.
  • 1

Ανακοινώσεις

  • Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την Επιλογή αναδόχου για την Παροχή υπηρεσιών συμβούλου και δημιουργίας φακέλου υποστήριξης για την προετοιμασία λήψης Πιστοποίησης σύμφωνα με τα Πρότυπα ISO 9001:2015, ISO/IEC 27001:2013, ISO/IEC 27701:2019 +

    Οι Τεχνικές Σχολές του Επιμελητηρίου Ηρακλείου ενδιαφέρονται να αναθέσουν σε εξωτερικό συνεργάτη την παροχή υπηρεσιών συμβούλου και δημιουργίας φακέλου υποστήριξης για Περισσότερα..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56

Τρόποι Πληρωμής

Πληρωμή με Πιστωτική Κάρτα

Σε ενδιαφέρει!

 

parking aerodromio irakleiou

 

enikoiasi aithousas didaskalias 4 3 small

 

 

koino mitroo kek elmepa

 

Πολιτική Cookies