Επαναλαμβανόμενα τμήματα

Το σεμινάριο απευθύνεται σε οποιονδήποτε ασχολείται με την εξυπηρέτηση πελατών, έρχεται σε προσωπική ή τηλεφωνική επαφή με κόσμο και χρειάζεται να αποκτήσει ή να βελτιώσει τις ικανότητες του στις διαπροσωπικές επαφές.
Βασικός στόχος του σεμιναρίου είναι, οι συμμετέχοντες, να  καταφέρουν να είναι αποτελεσματικότεροι στον τομέα της εξυπηρέτησης με αποτέλεσμα να έχουν ικανοποιημένους πελάτες.

 Πατήστε εδώ για να δηλώσετε συμμετοχή στο σεμινάριο

Ενότητες σεμιναρίου:

  • Εισαγωγή στους οικονομικούς οργανισμούς - διακρίσεις, στόχοι
  • Τρόπος ποιοτικής εξυπηρέτησης σε διαφορετικούς τύπους πελατών
  • Παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών σύμφωνα με τις διαδικασίες ενός οργανισμού
  • Περιγραφή ποιοτικών στοιχείων και των ιδιοτήτων που απαιτούνται στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Επεξήγηση των πλεονεκτημάτων που αποκομίζει ένας οργανισμός λόγω της καλής του φήμης
  • Πολιτικές και διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών. Εισαγωγή στο CRM, η σημαντικότητα του, τα συστατικά του, Data Warehouses
  • Αποτελεσματική διεκπεραίωση ερωτημάτων και παραπόνων πελατών
  • Σημασία της αποτελεσματικής κάλυψης των αναγκών, προσδοκιών και παραπόνων πελατών

Κόστος προγράμματος: 150€ ανά συμμετοχή
Συνολική διάρκεια: 20 ώρες
Χώρος διεξαγωγής: Νέα Αλικαρνασσός, Ικάρου και Αρχιμήδους 1

Πατήστε εδώ για να δηλώσετε συμμετοχή στο σεμινάριο

Εισηγητής:
Ο Μαρίνος Αθανασάκης είναι ελεύθερος επαγγελματίας (λογιστής-φοροτεχνικός Α’ τάξης - ασφαλιστής) από το 2000. Πτυχιούχος ΑΤΕΙ Ηρακλείου.  Εκπαιδευτής σε δημόσια ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΛΑΕΚ. Έχει αρκετές ώρες διδασκαλίας σε λογιστική, χρηματοοικονομική διοίκηση, τραπεζική μηχανογραφική λογιστική, χρήση Η/Υ.  Συγγραφέας του βιβλίου «ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΑΕ».

Επικοινωνία: Πληροφορίες στο Κ.Ε.Κ. του Επιμελητηρίου Ηρακλείου - Κορωναίου 9, τηλ. 2810-302735 & 302730 από τις 09:00 έως τις 15:00 και αιτήσεις στην ιστοσελίδα: www.katartisi.gr

Πολιτική Cookies